Rock & roll refreshment

 

Koga bev 5-to odelenie otidov naskola so crn kreon na moite oci.

Samo nastavnickata po angliski me primeti i me prasa dali go imitiram Boy George od Culture Club.

I kazav ne a kreonot go staviv zatoa sto postojano gi gledav moite postari bratucedki kako se sminkaat koga izleguvaa vo togasnoto disko vo Letnica pa si rekov zasto da ne probam i jas.

Eden od najdobrite muzicari cij film Purple Rain go gledav na 15 godini nosese stikli.

Mislam na Prince.

Koga se vrativ od vojska i otidov vo Skopje da studiram,se zabavuvav so edna skopjanka koja koga raskinuvavme na telefon mi rece: Nik (taka taa me vikase,poistovetuvajki me so Nick Rhodes od Duran Duran) Dali znaes sto si ti? I rekov neznam. Pa ti si najveci peder u galaksija i taka zavrsi nasata vrska.

Ova go pisuvam inspiriran od kerka mi Ema i ovogodinesniot evroviziski natprevar koj se povejke mi e pederski otkolku muzicki.

(Protiv LBGT nemam nisto protiv.Toa e licen izbor.Ama lazgovci i politicari nemozam da podnesam a i gi mrazam.)

P.S. Najdov nekoja slicnost vo videovo so mene. Samo zena mi znajt sto znacit koga jas ja pravam istata grimasa kako Damiano od Maneskin od 00:30 do 00:32 sekunda.

Måneskin - Zitti E Buoni 

Comments