Multimedia: storage data

Pred malku gi sreduvav dvd-a so crtani filmovi sto gi imam rezeno za kerka mi.

Sreduvajki gi ja otvoriv svojata arhiva i na sto naidov?

Niz glavata mi pomina godinite vo edna sekunda.Kolku li samo vreme sum potrosil snimajki kaseti so muzika,kolku vinil ploci koi seuste gi cuvam sum gi slusal i slusal.

Poglednav vo vhs kasetite,potoa vo stenderot za audio cd-a koi gi imam kako kolekcija od razni grupi i izveduvaci (nekoi od niv sum gi kupuval vo stranstvo).

Ja otvoriv fiokata so nekolku vhs-c i dvd video lenti od kamera kako i kolekcija od rezeni dvd-a so filmovi,koncerti,dokumentarci,sci-fiction naucni filmovi i sto uste ne koi sum gi sobiral vo poslednive 5 godini.

Gledajki i sreduvajki godinive (dve dekadi i povejke) mi pominaa slusajki ja i gledajki ja umetnosta sto ja sozdavale muzicari,reziresi,glumci,umetnici.

Niz glavata mi pomina samo kolku vreme sum bil sreken,zadovolen,isponet,vooduseven,osamen,tazen,mi bilo dosadno...

I seto toa bi go sumiral vo slednovo a toa e deka nesakm da ziveam so moeto minato.

Gi cuvam a i pravam kolekcii seuste samo sto formatite se promenija????

A za kogo ili so koja pricina????

Siot ovoj video i muzicki materijal sega stoi vo nekoi serveri po svetov.Pa i nemoram da gi kolekcioniram uste.

Zaklucokot e: Ova se ke odi vo kontejner.

Znaci vremeto koe sum go odvoil za sevo ova ne znacelo ni malku pari tuku kejf,ljubopitnost,otkrivanje,....

A sega nemam vreme ni da zapalam cigara bidejki najpovejke od vremeto go pominuvam so moite deca pa zatoa i nemam vreme za sebe.

Pred da se rodat moite deca vnikite(decata od sestra mi) gi snimav so kamera kako rastat.

Od koga se rodeni moive deca niv postojano gi snimam so kamera kako i tie rastat.

Nemam presmetano kolku terabajti dosega imam snimeno materjal so niv .A toa skoro sekojdnevno prodolzuva.

Najdobro gi trosam minutite,casovite,denovite i godinite koi gi pominuvam so moeto semejstvo.

E toa ne e za vo recycle bin.

Comments