Нема време повејќе за игра ( No,no time to play)

 


Наскоро навлегувам во моето 3-то полнолетство.

Во 3-тово полнолетство толку многу убави работи ми се случија што се променив за 360 степени и често кога ќе се видам пред огледало се прашувам што стана со мене,како е можно толку многу да се променам.

Станав сопруг, татко, оформив фамилија и затоа се променив.

Заборавивив каков карактер бев кога бев млад и не дека сакам,туку дека морам да правам работи за мојата фамилија за да живееме.

За себе можам да кажам дека се подценав толку многу само за подобар живот и за мене,и за мојата жена,и за моите деца.

Е па драг(а) читателке, бидете внимателни ако бидам подценет и од вас.  

-----------------------------------------------------------

I am entering my 3rd adulthood soon. 

In the 3rd year of adulthood, so many beautiful things happened to me that I changed by 360 degrees and often when I look in front of the mirror I wonder what happened to me, how it is possible to change so much. 

I became a husband, a father, formed a family and that's why I changed. 

I forgot what kind of character I was when I was young and not that I want to, but that I have to do things for my family to live. 

I can say for myself that I underestimated myself so much just for a better life for me, my wife, and my children. 

Well, dear reader, be careful if I am underestimated by you too.


Comments